ביג בן מתנות במיתוג אישי | ביג בן הדפסה על מוצרים
טל. 052-5852085
(הודעות SMS או ווטסאפ אינן פעילות)
בין 7:00 ל- 17:00

כתובת מייל למשלוח תמונות, הקדשות והודעות:
 
bigben.gifts@gmail.com  

קישור לג'מבו מייל למשלוח קבצים גדולים


פקס 077-4600134
דואר: ת.ד. 3487 חולון 5813302


 
איך מזמינים?
1. עושים הזמנה על-פי ההנחיות בדף המוצר.
2. תמונה / תמונות (וכיתוב) שולחים במייל או בג'מבו מייל.
3. במייל חוזר תקבלו סקיצה גרפית לאישור.
4. רק לאחר אישור הסקיצה תתבקשו ליצור קשר טלפוני ולשלם. 
5. אמצעי תשלום (תשלום בכרטיס אשראי מתבצע בטלפון בלבד):
כל הדרכים לשלם לביג בן מתנות: ישראכרט, מסטר קארד,
6. לאחר קבלת התשלום אנו מדפיסים את המוצר עצמו.

דף הבית >> מידע למתחתנים >> הפקת החתונה >> סידור מקומות ישיבה


כמות האורחים בחתונה וסידור מקומות ישיבה

 
בית דפוס איתן גרנדיר - להדפסת מידע משתנה
וידוא הגעת האורחים וסידור מקומות הישיבה הם שני הנושאים המייגעים ביותר בהיערכות לקראת החתונה, אולם ויתור
עליהם משמעו ויתור על הרבה מאד כסף. אז אם לא אכפת לכם לבזבז כמה מאות שקלים כדי לחסוך בטירחה, אפשר לוותר עליהם...
קיימת אפשרות לשכור חברה המתמחית בנושא, כדי שתטפל בכל הקשור להגעת האורחים וגם לקנות תוכנה לסידור מקומות הישיבה, אך כל זה לא ימנע מכם להכין להם את כל הרשימות.
 
 למה כדאי לוודא שהאורחים אכן מגיעים?
אתם משלמים לאולם / גן האירועים / קייטרינג לפי מקום מוזמן ולא לפי כמות האנשים שהגיעו בפועל, אם הגיעו פחות מהמוזמן. במידה שהגיעו יותר אנשים מהכמות שהזמנתם, אתם גם תשלמו יותר וגם תגרמו עוגמת נפש לאורחים שלא נמצא להם מקום או שהגיעו באיחור ולא אכלו, כי כל האוכל כבר אזל.
על כן, על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות וכדי להמנע מעוגמת נפש כדאי מאד לוודא מראש אם האורחים מגיעים או לא.
 
ולמה כדאי לסדר מראש את מקומות הישיבה?
 
על-פי רוב האורחים יושבים בכל מקום מזדמן, בין אם זה ליד אנשים שהם מכירים ובין אם זה בשולחן ריק. קיימת תופעה, במיוחד במקומות גדולים, בה אורחים מתיישבים ליד שולחן ומשריינים את שאר המקומות למכרים / חברים, מבלי שידעו שהללו כבר הגיעו ויושבים במקום אחר. במרבית המקומות מסדרים שולחנות של 10-12 איש (חשוב לוודא מראש), אבל לא אחת קורה שליד השולחן יושבים רק 8-10 איש. נותני השרות סופרים את המקומות שערכו ולא את מספר האנשים בפועל. התוצאה: מקומות ריקים שאתם משלמים בעבורם, בעוד המקום פותח את המקומות הרזרביים ששמר על-פי הזמנתכם.
 
זה גם יכול למנוע וויכוחים עם ספקים לגבי כמות האורחים שהגיעו. כמו כן, כאשר הם יודעים שידועה לכם כמות האורחים בפועל – הם לא ינסו "למרוח" אתכם.  
ולאורחים באירוע? בדרך זו מקומם מובטח ואתם מונעים מהם עוגמת נפש של חיפוש מקום ישיבה או של ישיבה עם אנשים זרים להם. 
 
אז אם הגעתם למסקנה שהטירחה כדאית ושאתם רוצים לעשות זאת בעצמכם, זה מה שמומלץ לעשות:
 
על גבי ההזמנה הוסיפו את השורה: אנא אשרו הגעתכם (ומספרי טלפון ודוא"ל).
 
רשימת אורחים:
הכינו רשימה מסודרת של כל המוזמנים, עם מספרי טלפון וכמות המוזמנים, רצוי בתוכנת אקסל או דומה (שכן אח"כ תוכלו לערוך בה מיונים,סיכומים וכו'). רשימה זו תשמש אתכם גם למשלוח ההזמנות ובהמשך גם לאישורי הגעה, לסידורי השולחנות וגם, אם תרצו, לרישום המתנות שקיבלתם.
 
את הרשימות מיינו לפי קבוצות ותתי-קבוצות:
* אורחים של הכלה > *משפחה 1 (משפחה 2), (משפחה 3)..> חברים 1 (חברים 2).. > עבודה.. > צבא.. > לימודים.. וכד'.
*כל תת קבוצה מסמלת, בעצם, אנשים המכירים זה את זה ושיכולים לשבת יחד.
 
באותה צורה לעשות רישומים גם עבור:
* אמא של הכלה .
* אבא של הכלה.
* אורחים של החתן.
* אמא של החתן.
* אבא של החתן.
* כלה וחתן > חברים משותפים.
 
 
אלה הכותרות המומלצות לרשימה:לחצו להגדלה: דוגמא לרשימת מוזמנים לאירוע בקובץ אקסל
 
שם משפחה ושם/שמות פרטיים (מומלץ להיות עקביים בסדר הרישום)
קבוצה (שם הכלה, שם החתן, אמא וכו')
 
תת קבוצה (משפחה, חברים, עבודה וכו')
 
טלפון 1
 
טלפון 2
 
כתובת למשלוח ההזמנות
 
הזמנות מיוחדת (ילדים / צמחוני / בד"צ וכו')
 
כמות (מוזמנים)
 
כמות (מאושרת)
 
מס' שולחן
 
מתנה (כסף)
 
מתנה

 
 
מפת סידור שולחנות מהאולם:
בקשו מהאולם את מפת סידור השולחנות המתוכננת, על פי כמות המנות / מקומות שהזמנתם , כולל סימון המקומות הרזרביים.
 
אישורי הגעה
סמנו ברשימה את האורחים שכבר אישרו ביוזמתם את הגעתם, או אי-הגעתם, וכן את כמות המשתתפים. במידה שאורחים הודיעו שהם לא מגיעים, רישמו 0 בכמות מאושרת, כך תדעו שאין צורך לפנות אליהם שוב, וכן על מנת שבהמשך תוכלו לסכם את כמות האורחים המגיעים.
 
ימים אחדים לפני האירוע כדאי להתקשר לכל יתר האורחים ברשימה ולבדוק אם מגיעים או לא. מסתבר, שישנם אנשים שמתביישים להגיד למארחים שאינם מגיעים. על מנת לקבל תשובות אובייקטיביות ואמיתיות מומלץ לבקש מחברים/בני משפחה שאינם מוכרים למוזמנים לעשות זאת. רצוי שיציגו את עצמם כאנשי ההפקה של החתונה. כדאי לחלק את התפקיד בין כמה אנשים.
 
עכשיו, כאשר אתם כבר יודעים מי מגיע, נטרלו מהרשימה את האורחים שלא יגיעו ומיינו את הרשימה: לפי קבוצה (מיון ראשון) ותת קבוצה (מיון שלישי), שמות האורחים (מיון שלישי). לאחר שעשיתם זו, הגיע הזמן להרכיב את הפאזל.
 
  
 
סידור מקומות הישיבה
הערות: במידה שידוע לכם על עימותים בין אורחים שונים, כדאי ורצוי להושיב אותם במקומות רחוקים זה מזה.
את הצעירים והצעירים ברוחם הושיבו קרוב לרמקולים ולרחבת הריקודים. את המבוגרים – כמה שיותר רחוק מהרמקולים.

כאשר אתם יושבים לתכנן את המקומות, עשו זאת כשמפת סידור השולחנות באולם פרושה לפניכם. המפה חשובה, כדי שאורחים השייכים לאותה קבוצה ישבו באותו אזור. ללא המפה עלול להווצר מצב בו הושבתם אורחים של אותה קבוצה בשני קצות האולם. קחו לידיכם גם את הרשימה הממויינת ועפרון ועברו מן הקל אל הקשה:
התחילו עם האורחים הקרובים, אותם אתם מכירים היטב, ושבצו אותם בשולחנות. תוכלו לסמן בעפרון את מספר השולחן ברשימה שלכם או את שמות האורחים במפת הישיבה. שימו לב, שבכל שולחן אתם משבצים את אותה כמות אנשים על פי גודל השולחן וכן שאתם מנטרלים כל מקום שכבר נתפס. כלומר, אם אתם משבצים את האנשים ברשימה – נטרלו את המקומות מהמפה, ואם אתם מסמנים במפה – נטרלו את האנשים ברשימה.
 
שימו לב, כאשר אתם עוברים מקבוצה לקבוצה, רצוי להשאיר חלק מהמקומות פנויים בשולחנות סמוכים, בהם כנראה תשתמשו בהמשך.
 לאחר ששיבצתם את כל האורחים האישיים שלכם, שבו עם ההורים, ועשו אותו הדבר עם האורחים שלהם. כדאי לעשות זאת עם כל זוג הורים בנפרד.
 שיבצתם את רוב האורחים במקומות ישיבה, אך בכל זאת נשארו לכם אורחים ללא מקום ישיבה ולעומתם נשארו מקומות פנויים. מה עושים?
עד כמה שניתן, השתדלו להושיב את ה"זנבות" בשולחן סמוך לקבוצה שלהם. אלה הם המקומות הפנויים שהשארתם. מן הסתם במהלך הערב הם כבר יזיזו כסאות ויעברו לשבת עם אנשי הקבוצה שלהם.
 
למרות המאמצים וכל הרצון הטוב, תמיד יישארו לכם אורחים "נטולי קבוצה". אין ברירה, אלא להושיב אותם במקומות הפנויים שנותרו לכם. במקרה כזה, כדאי ליידע מישהו קרוב מהקבוצה שאתם מושיבים בשולחן שלהם זוג "חורג", כדי שיארחו לו חברה.
לאחר שסיימתם את השיבוץ, רשמו את מספרי השולחנות ברשימה שהכנתם, והפעם עשו מיון לפי מספרי השולחן, על מנת שיהיה לכם קל לבדוק שאכן בכל שולחן משובצים אנשים על פי כמות הכסאות.
 
אם הרשימה מורכבת כהלכה, הגיע הזמן למיון נוסף: מיון לפי שמות האורחים. הסתירו מהרשימה את רוב הטורים, חוץ משמות האורחים, קבוצה, מספרי שולחנות.
 
 
ימים אחדים לפני החתונה, לאחר שכל האורחים משובצים במקומות שהכנתם להם, העבירו את הרשימה, במייל או בפקס, לאולם אירועים / לקייטרינג, על מנת שיכינו את כרטיסי ההושבה, אותם יקבלו האורחים בכניסה למקום האירוע.
ואם גם אתם הכנתם מתנות לאורחים  הצמידו כל כרטיס ישיבה למתנה שהכנתם וכך תבטיחו שכל אורח יקבל את המזכרת שלו מהחתונה שלכם.
 
 
את אותה רשימה כדאי להדפיס ולתת גם למנהל האירוע מטעמכם.
 
מידע זה מוגש כעוד שרות ללקוחות על ידי ביג בן מתנות לאורחים. 
 


 
 

ביג בן מתנות, מתנות במיתוג אישי
ביג בן מתנות (Big ben Gifts) , מתנות במיתוג אישי | הדפסה על מוצרים | חולצות עם הדפסה לבר מצווה | חולצות מודפסות לחתונה ולמסיבת רווקים | מתנות לגני ילדים ולתלמידים | מתנות לתחילת שנת הלימודים | מתנות לסוף שנה | מתנות אישיות עם הדפסה | מתנות לחיילים / מחיילים | הדפסה על מגני הוקרה למפקדים ולחיילים | מתנות קטנות לחגים | מתנות קטנות לעובדים | הדפסה על מוצרים לרכב | מתנות לגננת ולסיעות, למורה ולצוות | מתנות לגני ילדים, צהרונים, פעוטונים, מעונות יום | מתנות לתלמידים | מתנות עם תמונות.
 
טלפון: 052-5852085 * פקס. 077-4600134 * אי-מייל: bigben.gifts@gmail.com
ביג בן הדפסות על מוצרים, ביג בן הדפסה על מתנות



[למעלה]
לייבסיטי - בניית אתרים